اتاق فرار انیگما

مجموعه اتاق فرار انیگما متشکل از تیمی خلاق، توانمند و حرفه‌ای، تلاش نموده است تا با رعایت استانداردهای بین المللی چه به جهت طراحی پلان بازی و چه به جهت طراحی داخلی و فضاها، ساعتی خوش را برای شما، دوستان و خانواده‌تان رقم بزند.

اتاق فرار انیگما

مجموعه اتاق فرار انیگما متشکل از تیمی خلاق، توانمند و حرفه‌ای، تلاش نموده است تا با رعایت استانداردهای بین المللی چه به جهت طراحی پلان بازی و چه به جهت طراحی داخلی و فضاها، ساعتی خوش را برای شما، دوستان و خانواده‌تان رقم بزند.

سخت ترین شکنجه تاریخ

شکنجه سفید ( white torture)

 

از شدیدترین نوع شکنجه است مبتنی بر محرومیت حسی و ایزوله کردن شخص است و در آن روح و روان شخص آزار داده میشود شکنجه سفید سبب تخریب هویت شخصی شکنجه شونده و کاهش زیادی در محصولات فکری او می‌شود و فعالیت های فکری او را کاهش میدهد تا جایی که حافظه ی فرد از بین می رود.اصول تئوری و عملی این نوع شکنجه بر پایه ی دستاوردهای روانشناسان است و زمان شکل گیری آن را به طور مشخص بایستی دوران پس از پایان جنگ جهانی دوم دانست.

فرد در خلا و فضای کاملا سفید رنگ و مبهمی رها می‌شود که از هر آنچه لازمه حس و درک انسان بودن و حفظ هویت خویش است، محروم می‌شود، از هوا و نور و صدا گرفته، تا خبر و خواندن و نوشتن. شیوه هایی از قبیل بیدار نگهداشتن به مدت طولانی (به مدت شش روز مداوم)، روش غرق مصنوعی و زنجیر کردن در موقعیت های دردناک به گونه ای که امکان حرکت متهم برای مدت های طولانی از او سلب شود می تواند  اثرات  مخرب و شدیدی روی مغز انسان برجای بگذارد.

وسایل به رنگ سفید است.طوری که جز رنگ سفید چشمان شخص چیز دیگری نمیبیند تا به جنون کشیده شود و مدت زیادی نمیکشد (حدود دو روز) که فرد کور میشه. چند روز بعدم شروع به خودزنی و در نهایت خودکشی میکنه.

اتاق قرار انیگما

اتاق فرار (Escape room) یک بازیِ فیزیکی - ماجراجویی است. در این بازی، تیم‌ها در قالب گروه‌های 3 تا 5 نفره تشکیل شده و داخل اتاق فرار می شوند. در، پشت سر آنها قفل شده و بازیکنان می بایست با پیدا کردن سرنخ‌ها، حل کردن معمّاها، از سر گذراندن چالش‌هایی که برای آنان طراحی شده و در قالب کار گروهی ظرف مدت 60 دقیقه راه خروج از اتاق فرار را پیدا کرده و از آن خارج شوند. برای حل کردن معماهایی که در حین بازیِ اسکیپ روم با آن‌ها مواجه میشوید، نیاز نیست خیلی باهوش یا قوی باشید و یا حتی تحصیلات عالیه داشته باشید، فقط کافیست کمی خلّاقیت داشته باشید، استدلال کنید و از همه مهمتر در کار گروهی موفق عمل کنید.

ترکیب معمّاهای منطقی، کار تیمی و رمزآلود بودن فضایِ این بازی، باعث شده تا اسکیپ روم به عنوان یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌های خانوادگی و دوستانه به شمار بیاید. در دنیا بیش از 3500 اتاق فرار با سناریوهای مختلف وجود دارد به طوری که اکثر کشورها میتوان این تفریح هیجان‌انگیز را یافت و این گستردگی، اسکیپ روم را به پرطرفدارترین بازی واقعی(real) در دنیا تبدیل کرده.

مجموعه اتاق فرار انیگما متشکل از تیمی خلاق، توانمند و حرفه‌ای، تلاش نموده است تا با رعایت استانداردهای بین المللی چه به جهت طراحی پلان بازی و چه به جهت طراحی داخلی و فضاها، ساعتی خوش را برای شما، دوستان و خانواده‌تان رقم بزند.