اتاق فرار انیگما

مجموعه اتاق فرار انیگما متشکل از تیمی خلاق، توانمند و حرفه‌ای، تلاش نموده است تا با رعایت استانداردهای بین المللی چه به جهت طراحی پلان بازی و چه به جهت طراحی داخلی و فضاها، ساعتی خوش را برای شما، دوستان و خانواده‌تان رقم بزند.

اتاق فرار انیگما

مجموعه اتاق فرار انیگما متشکل از تیمی خلاق، توانمند و حرفه‌ای، تلاش نموده است تا با رعایت استانداردهای بین المللی چه به جهت طراحی پلان بازی و چه به جهت طراحی داخلی و فضاها، ساعتی خوش را برای شما، دوستان و خانواده‌تان رقم بزند.

دلایلی که در بازی های فکری موفق نمی‌شویم!؟!

شکست در اتاق فرار برای برخی از افراد بسیار ناامیدکننده است. در حالی که اتاق فرار برای سرگرمی طراحی شده، اما وقتی می‌دانید که هنوز پازل‌هایی برای حل وجود دارد، بسیار آزار دهنده خواهد بود. اگر معمولاً در اتاق فرار به پیروزی نمی‌رسید و مدام شکست را تجربه می‌کنید، باید لحظه‌ای وقت بگذارید و در ادامه مهم‌ترین دلایل عدم موفقیت در اتاق فرار مطالعه کنید.

1. هدر دادن زمان برای استفاده از سرنخ‌ها

هنگامی که زمان زیادی را صرف استفاده از سرنخ می‌کنید، با شکست در اتاق فرار روبرو خواهید شد. یکی از بدترین عوامل شکست در اتاق فرار، از دست دادن زمان است. پس باید زمان را مدیریت کنید و پازل‌ها را یکی پس از دیگری انجام دهید تا بتوانید پیروزی را در اتاق فرار تجربه کنید. به یک معما نگاه کنید، سپس فکر کنید که برای حل آن چه کاری باید انجام دهید. وقت خود را صرف جستجوی بی‌هدف نکنید.

 2. عدم برقراری ارتباط

بازی‌های فرار تقریباً همیشه برای بیش از یک نفر در نظر گرفته شده‌اند. به همین ترتیب، برای فرار باید از مهارت‌ها و توانایی‌های اعضای گروه در اتاق فرار استفاده کنید. اگر بخواهید همه کارها را به تنهایی انجام دهید، با شکست روبرو خواهید شد. پس با بقیه اعضای گروه صحبت کنید و از یکدیگر کمک بگیرید تا پیروز شوید.

3. گیر کردن روی یک پازل

بسیار معمول است که شرکت کنندگان در این بازی‌ها درگیر یک معما می‌شوند. اگرچه ممکن است برخی از بازی‌های فرار خطی نیاز به حرکت از یک پازل به پازل بعدی داشته باشند، اما نمی توانید وقت زیادی را صرف تلاش برای کشف و حل یک پازل یا یک معما کنید. ممکن است بیش از حد وقت خود را صرف یک معما کنید و زمان زیادی را از دست دهید که این موضوع به شکست شما در اتاق فرار ختم خواهد شد.

4. غرق شدن در ناامیدی

شما باید به یاد داشته باشید که از نظر عاطفی در اتاق فرار و فضای این اتاق غرق نشوید. هرچه بیشتر ناامید یا عصبانی شوید، توانایی تجزیه و تحلیل سرنخ‌ها در شما به شدت کاهش می‌یابد. پس این شما هستید که فضای مناسبی برای برنده شدن در اتاق فرار را ایجاد خواهید. فقط باید آرامش داشته باشید و سعی کنید از سرنخ‌ها سر در بیاورید و پیروز شوید. بهترین راه برای پیروزی در یک اتاق فرار، حفظ آرامش، کار با تیم و یادآوری و تحلیل سرنخ‌ها است. سعی کنید با روند کار سرگرم شوید تا بتوانید تجربه بهتری از بازی در اتاق فرار داشته باشید.

توی ایام کرونا بجز تهران برای کرجیا هم برنامه داریم.

ی محیط خیلی تمیز با تهویه مناسب عالیه برای اینکه ذهنت رو از مریضی و مشکلات دور کنی و فقط معما حل کنی و بترسی. پس حتما از اتاق فرار کرج دیدن کنید.