اتاق فرار انیگما

مجموعه اتاق فرار انیگما متشکل از تیمی خلاق، توانمند و حرفه‌ای، تلاش نموده است تا با رعایت استانداردهای بین المللی چه به جهت طراحی پلان بازی و چه به جهت طراحی داخلی و فضاها، ساعتی خوش را برای شما، دوستان و خانواده‌تان رقم بزند.

اتاق فرار انیگما

مجموعه اتاق فرار انیگما متشکل از تیمی خلاق، توانمند و حرفه‌ای، تلاش نموده است تا با رعایت استانداردهای بین المللی چه به جهت طراحی پلان بازی و چه به جهت طراحی داخلی و فضاها، ساعتی خوش را برای شما، دوستان و خانواده‌تان رقم بزند.

جن زدگی چه علائمی داره؟

با توجه به این که در اخبار و روایات برخی از رفتارهای بین انسان و جن مشترک ذکر شده، دلایلی مثل حسادت، انتقام، خشم، علاقه و حتی شرارت می تونه برای اجنه انگیزه ای باشه تا در بدن یک فرد نفوذ کنن و برای رسیدن به اهدافشون، کنترل اون فرد رو به دست بگیرن. در واقع اون فرد دچار جن زدگی بشه.


علائم جن زدگی


افراد جن زده معمولا چیزی از وقایع جن زدگی، به یاد نمیارن. بعد از تسخیر، از نظر ظاهری صدای فرد جن زده کمی تغییر می کنه و حالت صورتش غیر عادی میشه. بیشترین تغییر تو چشمها دیده میشه که از حالت عادی بازتر و خیره تر به نظر میاد. حالات روحی و روانی این افراد هم عجیب و غیر قابل پیش بینی میشه، به طوری که یهو بهشون حمله ی عصبی دست میده و پرخاشگری می کنن. صحبت کردن با اشیاء و فضاهای خالی، درونگرا شدن و قطع ارتباط با دیگران، خیره ماندن های طولانی مدت به یه مکان مشخص و ... از جمله کارهای عجیب و غریبیه که معمولا ازشون سر میزنه.


بی اشتهایی، انزوا، افسردگی، تند مزاجی، کاهش وزن شدید، میل به تنهایی، اشاره به دوست یا فردی خیالی، آسیب های جسمی به بدن، تشنج، بی حوصلگی، خستگی و سردرد از اختلالات رایج رفتاری و روانی افراد جن زده بیان شده که از نظر پزشکان درمان های دارویی خاصی نداره و معمولا بهترین راه علاج، خارج کردن جن از بدن انسانه.


گفته میشه که افراد جن زده بدن سردی دارن و در صورتی که بدنشون رو لمس کنین، احساس سرمای شدیدی می کنین. این موضوع که اخیرا در بعضی از تحقیقات علمی هم مورد تایید قرار گرفته، به این خاطر که اجنه حامل انرژی زیادی هستن که باعث کاهش اشعه ی مادون قرمز شده و انرژی محیط و در نتیجه دما رو به میزان قابل توجهی کاهش میدن.


 علامت اجنه

 

در داستان ها و روایاتی که از پدر بزرگها و مادر بزرگها شنیدیم، جن ها از نظر ظاهری شبیه انسان ها هستن با این تفاوت که پاهاشون مثل بز سم داره و رنگ موهاشون بوره. مژه های اجنه از مژه های انسان بلند تره و قدرت غیب شدن و طی طریق هم دارن. شاید به همین خاطر که بعضی از رمال ها و جادوگرها برای رسیدن به اهدافشون تلاش می کنن تا با این موجودات، ارتباط برقرار کنن و از اونها برای انجام کاراشون بهره ببرن. 


در گذشته بر این باور بودن که جن ها معمولا تو جاهای تاریکی مثل گرمابه های قدیمی، پستوها، ویرانه ها، آب انبارها و ... زندگی می کنن و در صورتی که بهشون آسیبی وارد نکنین، کاری به کارتون ندارن. به همین خاطر باید قبل از ریختن آب جوش یا اب سرد بر روی زمین بسم الله بگین یا حتی پیشنهاد میشه قبل از پرت کردن هر چیزی بهتره این ذکر رو، به طور کامل بگین تا اجنه از اونجا دور بشه و آسیبی از جانب ما بهشون وارد نشه. وگرنه به این راحتیا نمیشه از آتش انتقام اونها دور بود و اجنه حتما به کسی که اذیشتون کرده، آسیب می رسونن.


ترس از اجنه یا موجودات ناشناخته اساسا ترسی طبیعی و منطقی به شمار میاد. خصوصا این که در فرهنگ ما، اجنه اغلب موجودات شرور و بدجنسی هستن که قصد آزار و اذیت انسان ها رو دارن و تو این زمینه غیر قابل پیش بینی و متفاوتن.

 

علائم حضور اجنه در خانه


به طور کلی تو همه ی خونه ها و مکان هایی که امکان حضور اجنه در اونها وجود داره، یه سری اتفاقات عجیب و غریبی میفته که نشانه ی حضور اونهاست.مانند:


شنیدن صداهای مختلف از آشپزخانه مثل بهم خوردن ظرف ها، شکسته شدن شیشه و باز و بسته شدن شدن شیر آب


خراب شدن مستمر و غیر عادی وسایل منزل و شکستن وسایل تزیینی و چینی


دستکاری شدن ناگهانی برق منزل و وسایل برقی مثل رادیو و تلویزیون ، خاموش و روشن شدن لامپ ها و...


منتقل شدن اشیا از جایی به جای دیگر بدون دخالت افراد منزل


دیدن سایه هایی که به یکباره از اتاق، حمام یا توالت خارج و یا داخل میشن


ایجاد سروصدا های بی دلیل سگ، گربه و سایر حیوانات خانگی و یا امتناع حیوانات از ورود به یکی از اتاق های منزل


تغییر ناگهانی دمای هوای اطراف به گرمی یا سردی بدون وجود منبعی خاص یا دلیل مشخص


دیدن حشرات موذی،گربه ها و سگ های سیاه که در منزل راه میرن و مانور میدن


البته هیچ کدوم از اینها نمی تونه دلیل قطعی برای حضور اجنه تو یه خونه یا یه مکان مشخص باشه و برای اطمینان از این موضوع احتیاج به شواهد و دلایل  مهم تری هم هست.


ولی اگه واقعا دلتون می خواد به یکی از جاهای تسخیر شده ی ترسناک سر بزنین و هیجان حضور تو چنین مکان هایی رو با تمام وجود حس کنین، پیشنهاد ما فقط اتاق فرار تسخیر مجموعه ی انیگماست. اتاقی که توسط یه تیم حرفه ای و مجرب راه اندازی شده تا تمام اونچه که تو این سال ها در مورد مکان های تسخیر شده شنیدین رو از نزدیک لمس کنین.


اتاق فرار تسخیر


لوکیشن این اتاق فرار ترسناک، خونه ایه که ظاهرا توسط یه روح تسخیر شده و از دیوارهاش صداهای عجیب و غریبی شنیده میشه و شما باید به عنوان یه بازیکن تلاش کنین، تا راه نجاتی برای این روح سرگردان پیدا کنین. ماجرا از این قراره که بعد از اتفاقات عجیب و ترسناک سال 1974 و کشته شدن همه ی ساکنان این خونه به دست پدر خانواده، تا حالا کسی هیچ اثر و نشونه ای از دختر کوچکتر خانواده پیدا نکرده. همه ی کسانی هم که بعدها به این خونه نقل مکان کردن، معترف بودن که صداهای عجیب و غریبی از دیوارهای خونه شنیده میشه که همه رو می ترسونه و باعث میشه تا پا به فرار بذارن. به نظر می رسه تنها راه رهایی، نجات روح این دختر بچه ی بازیگوشه که کار سختیه و هر کسی از عهده ش برنمیاد.


البته از همون ابتدای امر، گیم مسترهای حرفه ای اتاق تسخیر توضیحات لازم رو بهتون میدن و کمکتون می کنن تا درک درستی از موقعیتی که قراره توش گرفتار بشین، داشته باشین. تو اتاق هم سرنخ های زیادی وجود داره که اگه همه با هم به دنبالش باشین، خیلی زود می تونین به نتیجه برسین. همه ی اینها در کنار هوش و درایتتون می تونه از حضور تو یه اتاق فرار وهم برانگیز و ترسناک، یه روز هیجان انگیز و لذت بخش بسازه که تا مدت ها خاطره ی خوش و دوست داشتنیش لبخند رو مهمون لبهاتون می کنه.


اتاق تسخیر مجموعه ی انیگما یه مکان مناسب برای تخلیه ی هیجان و محک زدن هوش و تواناییهاتونه، جاییه که به شما شناخت درستی از توانمندیهاتون در شرایط بحرانی میده و کمک می کنه تا یاد بگیرین از دل ماجراهای ترسناک و سخت روزگار، با تکیه بر هوش و ذکاوتتون راه فرار واقعی رو پیدا کنین و سرشار از غرور و لذت بشین. پس اگه آمادگی روبرو شدن با روح یه دختر بچه ی بازیگوش رو دارین و مطمئنین که حتی تو اون شرایط هم از عهده ی کنترل ترستون بر میاین و شرایط رو به خوبی مدیریت می کنین، این گوی و این میدان..


منبع: https://www.enigmaescaperoom.ir/blog/Exorcism

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد